Čo sa pýtame?
Určite sa nájdu nejaké doplňujúce otázky, na ktoré ste nenašli nikde na našich stránkach odpoveď. Práve preto sme si hneď na začiatok niektoré položili a aj zodpovedali.
Pokiaľ máte aj vy nejakú ďalšiu, kľudne nám ju napíšte, mi ju zodpovieme. POkiaľ bude všeobecne užitočná pre ostatných, doplníme ju sem.
Dostanem ku svojmu nákupu doklad pre účtovníctvo?
Samozrejme, každý zákazník dostáva od nás faktúru so všetkými údajmi. Štandardne posielame tento doklad elektronicky. Pokiaľ potrebujete tlačenú verziu poštou, je potrebné nás na túto okolnosť upozorniť a my vykonáme kroky na poštu.
Akým spôsobom je možné platiť za objednaný tovar?
V základe môžete svoju objednávku uhradiť platobnou kartou alebo podľa QR kódu v sumáre objednávky, čiže prevodom. Oba tieto spôsoby sú bezpríplatkové.
Rovnako viete platiť na dobierku kuriérovi, ktorý vám dovezie objednaný topvar. Tam máme drobnú manipulačnú prirážku.
Uprednostňujeme bezhotovostné platby. Hlavne z dôvodu jednoduchšej administrácie. Ale aj manupulácia s hotovosťou …
Tak, ako ja súkromne nenosím u seba viac, než nevyhnutnú hotovosť, tak ani našich zákazníkov k tomuto nechceme tlačiť.
Ako je to s vrátením tovaru, ak ho nechcem?
Nakoľko vieme, že ponúkame špičkové produkty za férové ceny, predĺžili sme zákonom stanovených 14 dní na dní 30.
Pokiaľ sa stane, že máte niečoho naozaj viac, než je zdravé a nehrozí prekročenie záručnej lehoty, skúste nás kontaktovať aj po uplynutí 30 dní. Určite urobíme aj nemožné, aby sme si vzájomne pomohli. Samozrejme, musí ísť o neporušený nepoužitý tovar!
Aké sú možnosti dodania tovaru?
Pre doručenie tovaru využívame služby prepravnej spoločnosti. Rovnako je po dohode možné vyzdvihnúť si tovar osobne.
Pokiaľ je pre Vás dôležitá iná forma dodania, vždy je možné sa dohodnúť.
Je možné poslať tovar aj do zahraničia?
Tovar je možné poslať na akúkoľvek adresu, ktorú kupujúci uvedie v objednávke.
Samozrejme, zvážte náklady na prepravu. Asi posielať položku za 9,99€ do saharskej púšte nie je veľmi zmysluplné. Ale… proti gustu …
Akú prepravnú spoločnosť používate?
Spolupracujeme so spoločnosťou DPD. Vyhovujú nám jej služby a zatiaľ sme nemali žiadne komplikácie pri doručovaní.
Ako si objednám ťahovú skúšku pre vaše kotvy na moju stavbu?
Najrýchlejší postup je telefonicky nás kontaktovať a všetko potrebné zladíme ku obojstrannému prospechu.
Technik, vyškolený pre robenie skúšok, nie je k dispozícii iba pre nás. Práve preto je vždy potrebný súlad účastníkov.
Viete mi na stavbe predviesť prístroj, o ktorý mám záujem?
Určite ano. Je potrebné iba dohodnúť miesto a termín.
Nepožadujte od nás zapožičanie stroja, že vy si ho vyskúšate. Niektoré prístroje sú natoľko špecifické, že neskúsený užívateľ nevyužije všetky jeho možnosti. A tak sa môže stať, že v konečnom dôsledku skúšané náradie nesplní vaše očakávania a nezíska si vašu dôveru.
Ako sa dostanem ku certifikátom na výrobky, ktoré som u vás zakúpil?
Našou snahou je, aby všetky potrebné podklady boli stiahnuteľné z našej stránky.
Pokiaľ by niektorý výrobok alebo materiál utiekol našej pozornosti, prosíme, kontaktujte nás. Spravíme čo sa bude dať, aby ste obdržali všetky nevyhnutné podklady.